Ajuns la ceas aniversar, Festivalul Internațional „Geroge Enescu” găzduiește anul acesta cea de-a 25-a ediție a sa, eveniment cultural de mare anvergură și prestigiu. Acesta este programat să se desfășoare între 28 august – 26 septembrie, pe o perioadă record de 4 săptămâni, la București, unde vor cânta 3500 de artiști străini și români, printre care 32 de orchestre bine-cunoscute în lumea muzicii clasice (London Symphony Orchestra, London Philharmonic Orchestra, Orchestra Filarmonică Regală din Londra, Academy of St. Martin în the Fields, Philharmonia London, Orchestra Del Teatro Alla Scala din Milano).
Cea de-a 25-a ediție a Festivalului Internațional George Enescu – un punct culminant pentru muzică clasică, care animă capitala la fiecare doi ani și atrage iubitorii de muzică din întreaga lume – va sărbători și 140 de ani de la nașterea compozitorului și violonistului George Enescu. Festivalul oferă publicului său cel mai cuprinzător program de lucrări ale lui Enescu din istoria să – 42 de piese, cu toate cele 5 simfonii incluse.
Ediţia din acest an a Festivalului „George Enescu” are o abordare de comunicare nouă, care să-i permită să-şi consolideze poziţia de brand cultural pentru România. În premieră, Festivalul va ieşi din sălile de spectacol, pentru a atrage un public cât mai divers, că educaţie şi gusturi, păstrând totodată calitatea de nivel internaţional a concertelor de la Ateneul Român, de la Sala Mare a Palatului şi de la Opera Naţională.
Evenimentele culturale de acest gen au prezentat întotdeauna un interes aparte pentru români, însă există o punte de obstacol între organizatori și public, reprezentată de absența conștientizării la scară mai largă a existenței acestora. Noi, cei de la Publicitate OOH, dorim să aducem muzica clasică mai aproape de oameni, să popularizăm acest gen muzical și să promovăm adevăratele valori muzical-culturale. Muzica clasică unește oamenii, indiferent de vârstă, sex, apartenență politică sau religioasă, iar „Cultura unei naţiuni rezidă în inimile şi sufletele oamenilor săi.” (Mahatma Gandhi).
Scopul nostru este crearea contingenței dintre artă și om. Dintre spectacol și spectator. Credem că cel mai eficient mijloc prin care putem realiza acest lucru este publicitatea stradală, realizând un impact semnificativ către publicul larg și țintind un număr cât mai mare de trecători. Ceea ce o deosebește de marketing-ul online este diversificarea publicului țintă, acesta fiind și scopul evenimentelor culturale, de a-i uni și aduce împreună pe oameni indiferent de vârstă sau gen.
Festivalul internațional “George Enescu” a fost sponsorizat de Eko Group
Cine suntem?
Publicitate OOH este o agenție de producție publicitară, formată dintr-o echipă talentată, creativă, cu experiență vastă de peste 19 ani în marketing și promovarea de evenimente prin publicitate stradală. Iubim varietatea noastră de clienți – de la antreprenori de start-up cu un ochi pe creștere rapidă, până la companii bine-cunoscute și spectacole de orice fel. Implementăm strategii eficiente, măsurabile și de lungă durată pentru afacerea dumneavoastră, pentru a vă ajută să câștigați mai multă conștientizare și creștere pe piață.
Ce înseamnă OOH?
În primul rând, vom face un pas înapoi – ce este, în primul rând, „out-of-home” media (OOH)? Mass-media OOH, uneori denumită și mass-media în aer liber, este orice publicitate care ajunge la consumatori atunci când se află în afară casei lor. Este conceput pentru a atrage atenția persoanelor aflate în mișcare sau care așteaptă în locuri cu timp de ședere ridicat (gândiți-vă sălile de așteptare, terminalele aeroporturilor, coada la semafor sau platformele de metrou).
Media OOH a fost relativ limitată la concepte precum panouri publicitare și alte reclame tipărite, dar amprenta publicității externe crește în fiecare zi, cu un inventar nou pe care noi îl putem ocupa. Astăzi, include conținut dinamic pe ecrane digitale în locații tipice de panouri publicitare, stații de autobuz, stații de benzină, aeroporturi, chioșcuri de mall, platforme de metrou și chiar laturile autobuzelor sau mașinilor. În esență, oriunde consumatorii pot interacționa prin conținut de marcă în public, există oportunități media OOH.
Alt articol de blog : Chiuveta ideală pentru o baie modernă
Ce mijloace folosim?
Publicitate stradală înseamnă expunerea inevitabilă a afacerii tale (nu ai un buton de skip și nici nu poți schimbă frecvența radio). Statistic, prin bannere și steaguri publicitare putem capta atenția, în medie, a 18.000 de persoane pe zi, dacă acestea sunt situate în zone circulate. Ele sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand sau activarea acestuia.
Inovația și multiculturalismul sunt adânc înrădăcinate în activitatea noastră de creare conținut pentru publicitate stradală. Credem că modul în care ne adaptăm la noile trenduri și curente social-culturale influențează semnificativ relevanța firmei în viziunea consumatorului, putând crea un avanjat sau dezavantaj pe piață. Scopul nostru este diferențierea și unicitatea perspectivei de prezentare publicitară, prin crearea unor strategii inovative și de impact. Dorim să furnizăm o reflecție continuă privind răspunsul la saturarea publicitară și fragmentarea atenției publice.
Mai mult, folosim bannere direcționale și steaguri direcționale, pentru a informa trecătorii despre locația firmei, fie că vorbim despre un restaurant, cafenea, farmacie sau salon de coafură. Menținem în același timp atenția și aducem clientul la punctul țintă, acestea putând fi folosite totodată și pentru festivaluri sau concerte în aer liber.
Oferta noastră
- Bannere pentru evenimente comunitare – Promovați evenimente locale viitoare sau anuale, precum târguri, evenimente comunitare și multe altele.
- Bannere de bun venit – bannerele extra-mari de stradă pot fi folosite pentru a saluta oaspeții care vin și pleacă.
- Bannere cu informații – un banner mare care vă identifică compania la expoziții, convenții și multe altele.
- Bannere Auto-Show – Mergeți la maxim pentru a evidenția vânzările, promoțiile sau pur și simplu afișați un nume de companie pentru o vizibilitate ușoară.
- Expoziții / Evenimente – Bannere frumoase și mari atrag atenția, dau indicații, informează, identifică evenimente mari.
Oferind o repetare consecventă a mesajelor și construind o conștientizare de vârf pentru firma dumneavoastră, bannerele noastre de publicitate stradală ar trebui să fie o parte serioasă a discuțiilor de marketing. Dacă obiectivul este să faceți o impresie mare asupra unui public masiv, nu căutați mai departe de noi.
În ultimii ani, serviciile de publicitate stradală realizate cu ajutorul diverselor producții publicitare, de la bannere, afișe, steaguri și fluturași publicitari, la litere volumetrice, panouri, standuri expoziționale personalizate și display-uri publicitare POSM, joacă încă un rol important. De aceea, echipa noastră oferă o paleta vastă de elemente de producție publicitară, din materiale rezistente și de calitate și cu posibilități multiple de personalizare, toate la un preț convenabil.
Următorul articol de blog : Cabinele de duș – elemente definitorii în baia modernă